۳ پاسخ

یعنی ممکنه بگیره بااین فولیکول؟

یه فولی ۲۳ داشتی انشالله ک باردار بشی گلم
اینکه اگر نبودی برو دکتر چون pcomهستی تا بهت دارو بده اگر نیازه

خوبه عزیزم تو تخمدان چپت یه فولیکول ۲۳ داری ضخامتت هم ۸ و نیم و اوکیه

سوال های مرتبط