۶ پاسخ

ولي حق داري ادم خسته ميشه😂

بايد ١٦ و ١٨ هم اقدام كني حتما عزيزم

خسته شدیم از اقدام

منم امروز تخمک گذاریمه دیروز اقدام داشتم دیگه حوصله ندارم 🥲😂

از کجا میفهمی ازاد سازی داشتی؟

فردا صبح بکن

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری