۳ پاسخ

اگه از دیشب اینجوری شدی اره برو

منم همینجوری شدم‌ دیشب نرفتم دوساعت خوابیدم‌خوب شدم
خداروشکر کردم الکی خودم معطل بیمارستان نکردم

آره ممکنه انقباظ داشته باشی حتما برو بیمارستان

سوال های مرتبط