۳ پاسخ

وای این سنی خطرناکه بندازول. دکتر به من گفت نده.
برو داروخونه یه شربت هست برای انگل.

فقط میدونم باید کل اعضای خانواده باید بخورن

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان نفسی مامان نفسی ۳ سالگی
مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی