۸ پاسخ

طبیعی نیست برو‌دکتر

من ۱ ماه و خورده ای بود که دیگه نه درد داشتم نه جای بخیه درد میکرد یه چن روز دیگه خوب میشی
از ترس سرفه و عطسه نمی‌کردم

شاید تا ب الان نشون پنجاه نفر دادم زخمو بیینید قرمزه یا ن😂😐

وای منم نمیتونم بخدا هنوزم سرفه و اینا خیلی اذیت میشم مال منم ی طرف میسوزه یا درد داره وقتی زیاد بشینم یا راه برم بدتر میشه کل استرسم همینع ک نکنع عفونت کرده موندم برم دکتر یا ن

سردرد داری وقتی میری حموم میخای بیای بیرون اب سرد بریز رو سر و بدنت مخصوصا پاهات بعد بیا بیرون من اینکارو کردم خوب شدم .بخیه هاتم من کلا تا وقتی بخیه رو کشیدم خوب شدم نمیدونم چجوری میگی درد دارم هنوز شاید باید بیشتر قرص عفونت بخوری

منم نمیتونم عطسه کنم ویا از ته دل بخندم
شکمم درد میگیره

سردرد داشتن طبیعبه من تا دو هفته خیلی بد سردرد داشتم درد شکمی هم بخاطر بخیه هام تا ده روز بود که خونریزی داشتم اگه دردت زیاده میتونی شیاف بزاری دردت هم غیرقابل تحمل بود میتونی به دکترت بگی

هزینه زایمان چقد شد و اینکه کدوم بیمارستان

سوال های مرتبط