برای زایمان کدوم بیمارستان میخواید برید ؟ هزینه های امسالش میدونید؟؟

۸ پاسخ

غیاثی پنجاه تومن

نور شهریار ۷۰تا۸۰شبی۴۰هم اتاق وی ای پی

نیکان اقدسیه .. طبیعی ۷۰ به بالا .. سزارین ۹۰ به بالا

مادران میرم، پارسال طبیعی ۳۶ و سزارین ۴۳ بود، امسال هنوز نپرسیدم چنده ولی چون از بیمارستان و دکترم خیلی خیلی راضی هستم و با تأمین اجتماعی و تکمیلی‌ها قرارداد دارن، میرم اونجا حتما

من کرمان میرم بیمه داریم ده درصد از کل مبلغ رو باید بدیم

نیکان اقدسیه ۱۱۰تومن🥺🫠

ماشالا ۶۰ درصد افزایش قیمت داشتن امسال قبل عید اراک رفتم خصوصی پرسیدم طبیعی ۳۰ تومن الان گفتن ۵۰ تومن اپیدورال هم جدا بخای ده تومن اضافه میشه

من بیمارستان امام خمینی میرم عالیه سزارینی هستم

سوال های مرتبط