سلام عزیزم پیامای خصوصی باز نمیشه
سلام عزیزم درخواست دادم اوکی کن که بهم شماره رو بدی
من ب پسرم قطره آهن خیلی کم دادم بعد تو هشت ماهگی مریض شد ی هفته تبش پایین نمیومد سه شبانه روز بیمارستان بستری بود بعد بردمش تهران دکتر گفت بخاطر قطره آهنِ الآنم ک ۵ سالشه یکم کم خونی داره
من چون رفلاکس شدیدداشت ندادم کلا
۲سالگی آز خون و ادرار و مدفوع داد
خیلی کم هموگلبین پایین بود دوماه هموگلبین ب۱۲ خارجی خورد اکی شد
من بامتخصص خودش هماهنگ بودم تا رفلاکسش درمان شه.
توصیه ای به کسی نمیکنم
کم خون میشه بعد هر روز باید بری دکتر متخصص و کلی آهن خارجی نمیدونم چی پیدا کنی ک شاید رفع بشه این اشتباه نکن
فقر آهن میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.