دخترم هم همینجوریه لباسش😍
اینجا بودیم🥰
دریا رفتم
ما رفتیم جاده چالوس ک پل کرج نزدیکی جاده هست مورد حمله قرار گرفت خیلی وحشتناک بود🥲
هیچی شوهرم یهو ساعت دوازده تازه بیدار شد که بریم بیرون ناهار بخوریم خلاصه ساعت دو شد تا همه چیز رو آماده کردیم و از خونه زدیم بیرون دو و نیم بزور یه تیکه جا پیدا کردیم سه و نیم اینا غذا خوردیم چهارونیم هم جمع کردیم اومدیم خونه
خوب بودااا خوش گذشت ولی تا دیشب میگفت هیچ جا نمیریم از این یهویی بودنش بدم اومد آخه هیچی آماده نبود برا بیرون رفتن کلی گشت تا تونست یه جا پیدا کنه برا نشستن اصلا هم قانع نمیشد که سیزده بدر مردم ساعت ده میان جا میگیرن هیچ کس ساعت دو ظهر نمیزنه به سرش بره سیزده بدر ناهار بخوره تازه نسبت به پارسال یه پله پیشرفت داشت و اونم این بود که از روز قبل ماهی گرفته بود برا ناهار دوم اینکه تو سایه نشستیم
پارسال بردمون یهویی ساعت دو ظهر زد بیرون نه ناهار داشتیم نه سایه گیر اومد تو آفتاب نشستیم
اونم خوزستان
تا بعد ظهر خونه بودیم بعد اون رفیتم رود خونه یا شارشار خودمون بعد ۵ سال سیل اومده بعدم رفتیم ی سر باغ آش خوردیم جاتون خالی
مرغداریِ بابام.چرا؟ چون کارگرش رفته مرخصی و خودشون رفتن اونجا وگرنه میخواستن برن کوه که خداروشکر نرفتن منم حوصله کوه نداشتم سرررده.اونجام بزرگ و سرسبز و با امکانات کامله.همسرمم نبود دیگه با بچه ها رفتیم اونجا بچه ها تو استخر آب بازی کردن و جوج زدیم و آش دوغ هم خوردیم و اومدیم خونه.دیگه حوصله جنگل رو ندارم مخصوصا با بچه ها که همش حرص بخورم اینجا کثیفه اونجا فلانه سرویس نزدیک نیست و ....
خودمون تو باغ زندگی میکنیم همین خوبه
جاتون خالی روستا و دشت و دمن
خسسته اممم
رفته بودیم باغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.