سلام خانما آزمایش گلوکز چند هفته باید انجام داد و اینکه چند مرحله ایی هست؟

۷ پاسخ

مامان رادمهر چطوری با بارداریت چند مدته نبودی نگرانت شدم گلم

من ۲۵ هفته انجام دادم ۴ مرحله ازم خون کشیدن

واسه من 26هفته بود

از هفته ۲۴تا۲۸ باید انجام بدی

از هفته ۲۴تا۲۸ فرصت دارید و دکترتون تشخیص میده ک چند مرحله ای بنویسه

برا من چهارمرحله‌ای بود، ۲۸ هفته و ۱ روز رفتم

من هنوز انجام مدادم نمیدونم وقت داره یا ن دیگ

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۶ ماهگی
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وششم بارداری