عشقم بهت جواب دادم عکسو پاک کردم گفتم یهو سو تفاهم پیش نیاددد خیلیممم قشنگ و نازی 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️
عزیزم مثل همون فرنی فقط بادومو باید خیس کنی پوستشو بگیری رنده کنی بریزی داخل فرنی...میتونی به جای آب شیر بریزی...واسه شیرین شدنشم میتدنی اگه دخترت مشکلی با شیره انگور نداره بریزی
نوش جونش
آرد برنج و تو آب جوش حل کن بهش پودر بادوم بزن پودر سنجد داری اگه بزن بزار رو شعله یه تیکه نبات بنداز ب قوام ک اومد اگه داری کره نارگیل بریز خیلی مقوی
بعنی هیچ کی نمیدونه یا نمیخاین جواب بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.