۳ پاسخ

من همیشه اینو درست میکنم
بدون شکر و خوشمزه میشه
بجای حلقه کردن موزها، کلا یه موز کوچیک له میکنم و با مواد قاطی میکنم بعد همرو میریزم تو تابه

تصویر

یک دونه تخم مرغ رو با یکم وانیل و یک قاشق غذاخوری شکر ( بخوای شیرین تر بشه دو تا بریز)خوب هم میزنم ,یکم شیر و روغن مایع میریزم چشمی میریزم هر دو باهم حدود نصف پیمانه بعد آرد ویک قاشق غذا خوری بکینگ پودر اونقدر اضافه می کنم که غلظتش تقریبا مثل ماست سون بشه نه خیلی شل نه خیلی غلیظ
گاهی نصف موز هم به می کنم اضافه می کنم با کمی گلاب
بعد توی تابه داغ میریزم حباب که زد برمی گردونم

🍩
🧁
🍡
🍿
🍓………………..

تصویر

سوال های مرتبط