من همیشه اینو درست میکنم
بدون شکر و خوشمزه میشه
بجای حلقه کردن موزها، کلا یه موز کوچیک له میکنم و با مواد قاطی میکنم بعد همرو میریزم تو تابه
یک دونه تخم مرغ رو با یکم وانیل و یک قاشق غذاخوری شکر ( بخوای شیرین تر بشه دو تا بریز)خوب هم میزنم ,یکم شیر و روغن مایع میریزم چشمی میریزم هر دو باهم حدود نصف پیمانه بعد آرد ویک قاشق غذا خوری بکینگ پودر اونقدر اضافه می کنم که غلظتش تقریبا مثل ماست سون بشه نه خیلی شل نه خیلی غلیظ
گاهی نصف موز هم به می کنم اضافه می کنم با کمی گلاب
بعد توی تابه داغ میریزم حباب که زد برمی گردونم
🍩
🧁
🍡
🍿
🍓………………..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.