این خوب بود.
ارد نول یا ارد معمولی یک قاشق غذا خوری یدونه خرما ونصف موز و یک قاشق شیر بزرگ شیر و ی قاشق مرباخوری روغ بزن با هم له کن قاطی کن بعد تابه رو با کره چرب کن بزار خوب داغ شه قاشق قاشق بریز
نوش جانش
طبق همین دستورا که برات فرستادن درست کن
فقط برا مقوی شدنش ، می تونی موز له شده ، ارده ، کره بادام زمینی ، شیره انگور ، پودر مغزیجات ، سویق ، پودر سنجد بهش اضافه کنی
موقع خوردنم با عسل یا مربا و کره بادام زمینی و موز بخوره خوشمزه تره
خصوصا مربا آلبالو
اول تخم مرغ بردار قشنگ هم بزن تا کف بندازه
بعدش شکر بریز قشنگ هم بزن
بعد یذره روغن اندازه ی قاشق غذا خوری بریز
بعد اندازه نوک قاشقچاییخوری وانیل
بعد ی قاشق چایی خوری پودرپنگگ
بعدش ی پیمانه ارد گندم بریز هم بزن
اخرم شیر اضافه کن کم کم بریز تا دستت بیاد چقد شیر نیاز داره مواد ن باید شل باشه ن سفت فقط ترتیبی ک گفتم رعایت کن عالی میشه
بعدشم تو تابه ک گرم شده بریز کف تابه هم فقط با روعن چرب کن
پودر پنکیک آماده بخر خیلی خوبه
تخم مرغ یادم رفت یدونم تخم مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.