۴ پاسخ

نزار نرم شه یکم سفت تر از حالت معمولی برش دار آبکش کن در عوض یکم اب بریز کف قابلمه تا باهاش خوب دم بکشه

دوساعت بزار خیس بخوره،دقیق یادم نیس اما فک کنم کمتر از ۱۰ دیقه(۷دیقه اینا) بعد جوشیدن ابکش کنی خوبه.وقتی با انگشت له میکنی توش یکم سفت باشه.برنج تپلی هستش ونباید انتظار داشته باشی قدبکشه .حتما هم دمکنی بزار براش.

زیاد نزار نرم بشه موقع دم کشیدن ازش بخور اگه دیدی خوب شده روغن بریز

او نمنه دی فیز

سوال های مرتبط