خانومها تو دوماهگی وزن بچتون چقدر بود

۹ پاسخ

5600بدو تولد 3200

5300
نرمال روی نمودار بود
ولی تپل نبود

عزیزم واکسن زدی

پنج کیلو بد تولدش هم سه کیلو

5500.

۶۹۰۰ بود

من ۴۶۰۰ بود بهداشت گفت کمه
الان آخر ماه می‌خوام واکسن ۴ بزنم می‌خوام قبلش دکترش ببرم وزنش کنه ببینه اوکی واسه ۴ ماه یانه

.......۴۳۰۰

۵۲۰۰.

سوال های مرتبط

مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی