۵ پاسخ

من میخام ۶ ماه به بعد سوراخ بکنم

دختر اولم ۶ یا ۷ ماهش بود این یکیو زودتر سوراخ میکنم

پسر اولم ۱سال۹ماه

من اخرای ۳ماه سوراخ کردم و اصلا اذیت نشد
قبلش پماد بی حسی زایلاپی به اندازه نخود خودت چرب کن بعد هم دختر خودش بی حسی میزنه اصلا اذیت نمیشه

۴سالش که شد

سوال های مرتبط