من ویار دوغ دارم پسره
من بچه اولم عاشق دوغ بودم دختر بود بچه دومم همینطور پسره فکر کنم ربطی به جنسیت نداره
من سر پسر اولم عاشق دوغ ولی این یکی اصلا دوغ دوست نداشتم به نظرم ربطی نداره.کلا ویارم و همه چیم 180درجه فرق میکردبا اولی.همه میگفتن دختره.چقدرذوق میکردم دخمله. ولی دومی هم پسر بود
تاریخ دقیق روز و ماه و سال تولدت با ماهی که لقاحت گرفترو بگو با تقویم چینی بهت حدس بزنم
منم خیلی ماست محلی دوسدارم
منم از اول دوغ دلم میخواست دختره
پسر
ربطی نداره اصلا من همه علائمام به پسرمیخورد بچم دخترشد
ربطی نداره دوتاش دوغ دوس داری
من باداری قبلی ک پسر بود دوغ میخوردم متلسفاغ سقط کردم
من پسر بود دوس داشتم البته اخراش
جاریم عاشق دوغ و ماست و هندونه بود پسر
پسر بود واسه من
من عاشق دوغ شدم از اولش دخمل بود
من چیزای شور و دوغ ابعلی شاید روزی۳تابطری میخوردم بیشتر بچم دختر بود
من دوغ میخورم خیلی و ابدوخیار و ترشی و الوچه یه قلم پسر دوقلو دیگه دختر 😍
من دختردوغ دوس دارم
دختر دوغ اب دوغ خیار چیزای ترش
من عاشق دوغ بودم از اول بارداری و هستم دختره
ربطی نداره عزیزم همه تو بارداری عاشق دوغ میشن چ دختر دارا چ پسر دارا
میگن پسر هست هوس دوغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.