سلام خانما چجوری پسرموازجیش وشیر بگیرم

۳ پاسخ

شیر من با چسب زخم زدم گفتم بوف شده دیگه نخورد
جیش که دو سال به بعد
چون زودتر بچه استرسی میشه

زوده هنوز

جيش🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان طلا مامان طلا ۲ سالگی