۲ پاسخ

دخترمنم مدتی اینجوری بود
هرشب بساط داشتیم ، نصف شب بالامیاورد، توروز بالامیاورد. دیدیم مال شیره و بستنی
به پیشنهاد دوستم چندبار دم کرده بومادران دادم بهش صبح و شب، فقط خیلی تلخه باید غلیظ باشه مثل دارو بریزی ته حلق. دیشب درکمال ناباوری بستنی قیفی ازین دستگاهیا خورد مام توسفر بودیم گفتیم تاصبح بیچاره ایم ولی خداردشکر انکار خوب شده بود.
البته قبلش یعنی قبل جنگ کار به بیمارستان و سرم و ۳سری شربت متفاوت هم کشیده بود ولی هیچ کدوم افاقه نکرده بود.
حالا دخترت کوچیکه ولی هانا از حس تهوع هم گلایه داشت همش میکفت احساس میکنم اللن بالا میارم

اگر از نظر میکروب معده برسی شده و اگر ویروسی نیست ، معده و گوارشش سرد شده اگر بتونی خیییییییییلی کم زنجبیل بجوشون با نبات یا عسل شیرین کن بده بهش من یه مدت صبح ها خیلی حالت تهوع داشتم معدم حساس خیلی کم زنجبیل خوردم مراقب باش زیاد ندی چون معده درد میگیره اگر خالی باش

سوال های مرتبط