تب
شربت استامینوفن
کودک
فرزند پروری

تصویر
۱۱ پاسخ

سایشون مستدام
تولدشون مبارکک 😍
پدر تکیه گاه امن خانواده ست ک من ندارم

من بنظرم ساده شیک تره تو این سبک

تصویر

میتونی اینجور درست کنی بجای مامان بنویسی بابا

تصویر

تولدشون مبارک سایشون مستدام،

تصویر

چقدر شبیه نیکا شاکرمی هستید 🙃

ذره بین سه بار غش کرد دوتا عکس داد

تصویر

اگه بتونه برات چاپ کنه

تصویر

انشاالله سایه پدر همیشه بالاسرت باشه تولدش مبارک باشه انشاالله

سلام تولدش مبارک .مه شهر شمانیستن

سلام عزیزم تولدشون مبارک باشه انشالله همیشه سایشون بالا سرتون باشه به نظر من کیک ساده شکیتر هست همیشه

سلام عزیزم. تولدشون مبارک. سایه شون مستدام. ♥️فردا تولد منم هست🥰

سوال های مرتبط

مامان ائلیار مامان ائلیار ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی
مامان ائلیار مامان ائلیار ۶ سالگی