۵ پاسخ

هر بار بعد از دستشویی با شامپو بچه بعدشم خودتو خشک کن

سرمه شستو شو بشور با باد سشوارخشک کن

اب ولرم .شامپو بچه .با سشوار خشک کن پماد ترمیم کننده بزن بخیه هات بریزن

من با شامپوی بچه روزی یک تا ۲بارع

بعد از هر بار دستشویی با آب ولرم خودتو بشور بعد با سرم شست و شو ضدعفونی کن بعدش با گاز خشک کن بعدش سشوار سرد بگیر و بعدش اسپری ترمیم کننده نیواشا بزن.

سوال های مرتبط

مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی