هر بار بعد از دستشویی با شامپو بچه بعدشم خودتو خشک کن
سرمه شستو شو بشور با باد سشوارخشک کن
اب ولرم .شامپو بچه .با سشوار خشک کن پماد ترمیم کننده بزن بخیه هات بریزن
من با شامپوی بچه روزی یک تا ۲بارع
بعد از هر بار دستشویی با آب ولرم خودتو بشور بعد با سرم شست و شو ضدعفونی کن بعدش با گاز خشک کن بعدش سشوار سرد بگیر و بعدش اسپری ترمیم کننده نیواشا بزن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.