۴ پاسخ

من بردم دکتر گفت با پاستوریزه درس کن

فرنی چجوری درست میکنی تو این سن؟

من شنیدم زیر یکسال هیچکدوم
سعی کن با آب جوشیده شده یا آب مخصوص بچه و آرد درست کنی بعدش که از حرارت افتاد شیر خشک یا شیر مادر اضافه کنی(چون شیر مادر یا شیر خشک بهتره حرارت نبینن)
اما باز شیر پاستوریزه هم خیلیا دادن...

یا با شیر خودت یا شیر خشک درست کن زیر یک سال ممنوع شیر گاو

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 👶 مامان فسقلی 👶 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 هفته چهاردهم بارداری
مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی