برو یه آزمایش بده یا بیبی چک بزن شاید امیدی بود هماتوم داشته باشی هم خونریزی میکنی
منم دوروز تاخیر دارم ولی ته دلم میدونم که خبری نیست کاش خدا یه نگاه هم به ما بندازه دیگه خسته شدم از هر ماه انتظار وبعدش ناامیدی و پریود
🥲🥲🥲🥲
۶ روز تاخیرم دو روزه لکه بینی دارم میترسم بی بی چک بزنم 😊😊😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.