۴ پاسخ

برو یه آزمایش بده یا بیبی چک بزن شاید امیدی بود هماتوم داشته باشی هم خونریزی میکنی

منم دوروز تاخیر دارم ولی ته دلم میدونم که خبری نیست کاش خدا یه نگاه هم به ما بندازه دیگه خسته شدم از هر ماه انتظار وبعدش ناامیدی و پریود

🥲🥲🥲🥲

۶ روز تاخیرم دو روزه لکه بینی دارم میترسم بی بی چک بزنم 😊😊😊

سوال های مرتبط

𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
گل سرخ گل سرخ قصد بارداری
مامی آینده مامی آینده قصد بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری