متنفرم از تاخیری که از بارداری نیس
منم پریودشدم اعصابم خردشد😥
من ماه قبل بارداریم ده روز عقب انداختم و ماه بعدش باردارشدم نمیدونم عملی هست یا نه ولی همه گفتن رحمم داشته اماده میشده برای بارداری انشاله که خیره واست😘
بی خیال باش زیاد بهش فکر نکن حتما جامله میشی
منم بعد۱۴روز پریودشدم،امیدت به خداباشه غصه نخور🫠💖
عزیزدلم امیدت به خدا باشه ❤️از ته دلم برات آرزو میکنم این ماه خدا دامنتو سبز کنه
فداتشم ناراحت نباش فقط دعا کن هر وقت بده سالمشو بت بده
قبلاً تأخیری داشتی
انشاالله ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.