۵ پاسخ

اگه سابقه تاخیرنداری بروآزمایش بتابده

دوساله

امیدت ب خدا باشه ماه بعد انشالله اصلا بهش فکر نکن وقتی فکر می‌کنی نمیشه بزن بیخیالی

عزیزم
سنی ندارین مگه چند ساله ازدواج کردین که از الان استرس میگیرین و ناامید شدین این که اوضاع رو بدتر میکنه

انشالله ماه بـــــــعد

سوال های مرتبط

چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری