اگه سابقه تاخیرنداری بروآزمایش بتابده
دوساله
امیدت ب خدا باشه ماه بعد انشالله اصلا بهش فکر نکن وقتی فکر میکنی نمیشه بزن بیخیالی
عزیزم
سنی ندارین مگه چند ساله ازدواج کردین که از الان استرس میگیرین و ناامید شدین این که اوضاع رو بدتر میکنه
انشالله ماه بـــــــعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.