پستونک سرگرد
چه برندی میدید به بچتون؟

۸ پاسخ

بی بی لند

بی بی لند

بیبز و فریگ

بادومی هی آور شی
ارتودنسیشو نگرفت
بادومی چون با سر شیشش یک شکله گرفت

من فعلا یه پستونک از داروخونه گرفتم ارتودنسی نمیدونم خوبه یا نه گفتم برا نوزاد بهم اینو داد

فریگ

مدل شب و روز داره شبش ارتودنسی هست اونو نمیگیره هنوز

بادومی هی اور شی

سوال های مرتبط

مامان ستین🦄 مامان ستین🦄 ۱۳ ماهگی