این موقع ک میشه استرس میگیرم شماها نمیترسید؟

۷ پاسخ

نه والا

نه‌
اینجارو که جدیدا ظهر میزنن

من همون لحظه که صدا میاد دلم میریزه ولی دیگه عادی شده فقط دعا دعا میکنم شبا موقع خواب دخترم نزنن حساسه به صدا زودی بیدار میشه جیگر خون میکنه تا بخابه

نه نمیترسم فقط حالت شک

من دیگه نترس شدم

دیگه شب وروز نداره هردوحالت میزنن

من والا یکسره میترسم 🤦🏻‍♀️شبا خیلیییی بیشتر

سوال های مرتبط