۶ پاسخ

من میدادم میخورد بچم

من به دختر میدادم طعمشو اصلا دوست نداشت

خیلی چربه و سنگین....من و همسرم خوشمون نیومد

من دادم مزه اب میده. خودت بخور متوجه میشی

پسر من محلیشو میخوره

من چندبار دادم البته به زور طعمشو دوست نداشت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی