خانوما کسی از این شربت زینک به بچش داده؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

شما ازاین شربت دادید خوب بود؟دخترمن ۴ ماهشه

من وقتی که اسهال داشت دادم

آره خوبه

مکانیسم هر بدن فرق میکنه ولی بیشتر کیدزی رو تایید کردن حالا امتحان کن انشاا.. جواب بگیری

من میخاستم بگیرم دکترا گفتن کیدزی اپتایت بهتره

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی
مامان باران مامان باران ۳ سالگی
مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی
مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی