کسی از این شربت داده ب بچش

تصویر
۴ پاسخ

من دارم میدم

اره
اصلا خوب نیست

بله من از یک و نیم سال دارم میدم روزی ۵ سیسی البته با تجویز دکتر. این ماه آخرین شیشه رو میدم دکتر گفت ۱۱ مهر قطع کن دیگه تمومه

من ندادم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی
مامان باران مامان باران ۳ سالگی
مامان نفسی مامان نفسی ۳ سالگی
مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی