من دخترم رفلاکس داره ولی شیرخشک عادی میدم دکترش چیزی در مورد arدادن نگفت ولی بهش داروساختنی داد و الان واقعا بهتر شده و اذیت نمیشه
روزی دوبار میدم ببلاکar
هربار ۶۰سیسی
ببلاک ای ار یبوست اورد عوضش کردم بیومیل ای ار گرفتم روزی یکی دوبار پی پی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.