۳ پاسخ

من دخترم رفلاکس داره ولی شیرخشک عادی میدم دکترش چیزی در مورد arدادن نگفت ولی بهش داروساختنی داد و الان واقعا بهتر شده و اذیت نمیشه

روزی دوبار میدم ببلاکar
هربار ۶۰سیسی

ببلاک ای ار یبوست اورد عوضش کردم بیومیل ای ار گرفتم روزی یکی دوبار پی پی میکنه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی