خیلی مقوی تر از این بازاریاست
توی این لبنیات بازاری معلوم نیست چی میزنن
کلی هم نگهدارنده داره
درخواست بده بهم مهربون اکانت قبلیم مسدود شد🥲🥲
اره دختر پسر عمو من تب مالت گرفت فوت کرد
نباید زیر ۱سال مصرف بشع
درصد الرژیش بشدت بالاس
میگن باید پاستوریزه باشه چون یه سری میکروبا با جوشوندن از بین نمیرن. بزرگ ترا بدنشون ایمن تره میتونن اون میکروبا رو دفع کنن ولی بچه ها نمیتوننبهتره پاستوریزه بدی حتی اگه خواصش کمتره
اره جزو ممنوعیات اصلیه که همه روش نظرشون یکیه
من میخورم ولی واسه بزرگسالمذخوب نیست چون خطر تب مالت داره و تب مالت کشندهست یا درمان خیلی سختی داره
بلههه
بله باید پاستوریزه حتما بدین
اره به هیچ وجه ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.