۱۰ پاسخ

سایز ۱

من ی بسته صفر گرفتم برا بیمارستان فقط

من یه بسته بیست تایی صفر گرفتم برای همون اولش که بچه بدنیا میاد بدرد میخوره یه بسته هم یک چهل تاییی برای بعدش خریدم

سایز ۰ واس نوزاد زیر ۳ کیلو
سایز یک

واسه بالای 3 کیلو هم اندازه میشه

سایز صفر برا نوزاد نارس
من کرفتم برا بیمارستان و روزای اول اصلا بکارم نیمد انقدر کوچیکه نگیر
از سایز یک بگیر

سایز ۱

یک ‌عربرم

صفر به نظرم همون اول به درد میخوره بعدش یک هست که بیشتر استفاده میشه.

سایز ۰‌ برای بچه های زیر ۳ کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری