برای کالسکه و کریر و کیف با کیفیت در مشهد کجا برم
مامان های مشهدی

۳ پاسخ

پاساژ فردوسی
بنظر من گل چیناش اونجاس
البته یکم قیمتاش بالاست ولی عالیه

همکار من میگفت سیسمونی مادربزرگ توی بلوار کشاورز خوبه خودم نرفتم نمیدونم ولی میگفت قیمت هاش هم خیلی مناسب تر از جاهای دیگس

فردوسی توی خسروی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری