۷ پاسخ

بنظرم برو سرویکست رو چک کن محض احتیاط

فقط و فقط از فرنگی دیگ باید استفاده کنی

فقط فرنگی برووو

مال من تو۱۰ هفته ۳۳ بود
فرنگی استفاده کردم و استراحت و شیاف و کلی مراعات،۱۲ هفته شد ۳۴😐
استراحت کن مراقب باش که پایین نیاد

فرنگی استفاده کن

از فرنگی استفاده کن عزیزم خیلی تاثیرداره

از توالت فرنگی استفاده کن بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری