بچه ها بچه دو ماهه سرما که نمیخوره؟

۸ پاسخ

اتفاقا میخوره منم فکر میکردم نمیخوره اما خورد

اره سرما میخوره

اگر‌خودت مریضی و نگرانی از تو بگیره و شیر خودتو میدی احتمالش کمه ولی در غیر این صورت امکانش هست که بگیزه

میخوره..پسرم سه روز بستری بود بخاطر سرفه های سرما خوردگی

بچه ۶ـ۷ روزه هم حتی ممکنه سرمابخوره

بگو یکروز
بخواد بخوره میخوره

چرا عزیزم سرما میخوره
من یک هفته است بچه ام سرماخوردگی داره و خیلی اذیت شد

چرا نخوره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی