۳۴ پاسخ

طوسی رو اصلا دوس ندارم من. یا سفید یا شیری یا کرم. خودمم همین رنگو گرفتم برا دخترم

من سفید کرم گرفتم اسپرته

ترکیب سبز پاستیلی و کرم

ابی اسمانی و کرمی

من برا پسرم کرم گرفتم

من ان شاءالله میخوام کرم قهوه ای بگیرم

اینا رنگای اسپرتن هن برای بجه دختر میشه استفاده کرد هم مسر ولی کرمی بهتره طوسی برای بچه خیلی دلگیره.

کرم قهوه ای یت خوبی میشه

من ترکیب سبز ماچا و کرم رو میخوام بگیرم

من کرم سبز دوس دارم هنوز نگرفتم چیزی ولی تو ذهنم کرم ترکیب با سبزه یکم روح داشته باشه😍

سبز کمرنگ و کرمی شیکه

بنظرم سبز ماچا خیلی قشنگه

من براي پسرم رنگ سبز گرفتم كه الهام گرفته از طبيعت و حس ارامش به ادم ميده

کرم سورمه ای من میگیرم

رنگای نوود میتونی بگیری عزیزم…کرم،قهوه ای اینا…

سفید طوسی شیکه

سبز ماچا و کرم

من چون قصد دارم دوتا بچه داشته باشم
کرم سفید گرفتم ک هرچی باشه جنسیت ب هر دو بیاد
البته هروقت دومی اومد انشاله تختشو میفروشم دو طبقه میخرم

طوسی قشنگه ولی یکم براق مثل نقره ای باشه چه بهتر 💞
حیف که پسر من هنوز هیچی نداره 💔

من میخواستم هرچی باشه کرم بگیرم، بعد که فهمیدم دو تا هستن تصمیم گرفتم مثلا کرم و سبز باشه، یا کرم روشن و تیره

من خودم کرم قهوه ای رو میپسندم

رنگهای نود

کرم و قهوایی

من اب اسمانی خیلی خیلی ملایم دوس دارم
سبز ماچا هم عالیه
نسکافه ای و کرم نگیر🫠اخه دنیای بچه ها رنگی باشه قشنگ تره این چیزای پینترستی خوب نیس

صدری

کرم سبز

کرم خریدم

من کرم دارم میگیرم

لیمویی طوسی

به نظر من رنگهای پاستیلی

ماچا شیکه

من کرم نسکافه ای گرفتم

سبز ماچا

من ک طوسی کرم برداشتم

من خودم هم طوسی گرفتم و کرم
رنگ نود بگیرم بنظرم اسپرته و خیلی شیکه

سوال های مرتبط