۵ پاسخ

والا میگن اصولا باید تا ۶ ماهگی اروغ بگیری من الان دخترم دیگه تقریبا ۳ ماه و نیمشه بعد از شیر خوردن خودش اروغ میزنه بیشتر اوقات نمیگیرم

من که میگیرم خودش کم پیش میاد بزنه تا ۶ ماه باید بگیری

باید بگیری حالا حالا ها

تا وقتی یاد بگیر غلت بزنه
وقتی ب شکم شه دیگه نیازی ب آروغ گرفتن‌ نیس

وقتی غذاخور بشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی