والا میگن اصولا باید تا ۶ ماهگی اروغ بگیری من الان دخترم دیگه تقریبا ۳ ماه و نیمشه بعد از شیر خوردن خودش اروغ میزنه بیشتر اوقات نمیگیرم
من که میگیرم خودش کم پیش میاد بزنه تا ۶ ماه باید بگیری
باید بگیری حالا حالا ها
تا وقتی یاد بگیر غلت بزنه
وقتی ب شکم شه دیگه نیازی ب آروغ گرفتن نیس
وقتی غذاخور بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.