۶ماه عزیزم
من از ۴ یا ۵ ماهگی بود دیگه نگرفتم
اولش مدام باید بگیری بعد از یه مدت خودت از حالتش متوجه میشه آروغ داره یا نه
مثلا من مدتی بود که آروغ دخترم و دیگه نمیگرفتم امروز بهش کمکی دادم حس کردم آروغ داره زدم پشتش آروغش و زد
من ک متنفرم از آروغ گرفتن
تا وقتی بتونن بشینن
عموما ۶ ماهگی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.