تا چند ماهگی باید آروغ گرفت؟؟

۵ پاسخ

۶ماه عزیزم

من از ۴ یا ۵ ماهگی بود دیگه نگرفتم

اولش مدام باید بگیری بعد از یه مدت خودت از حالتش متوجه میشه آروغ داره یا نه
مثلا من مدتی بود که آروغ دخترم و دیگه نمیگرفتم امروز بهش کمکی دادم حس کردم آروغ داره زدم پشتش آروغش و زد

من ک متنفرم از آروغ گرفتن

تا وقتی بتونن بشینن
عموما ۶ ماهگی میشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی