نمیشه فهمید که من البته شیر نمیدم ولی اوایل که میدوشیدم هر سه ساعت ۱۲۰ تا میشد صبحا هم یه شیشه پر میشد از هر دوتا هی یادش بخیر ولی بچه ام بستری بود شیر نمیخورد که بهش بدم تا ۱۰ روزش و فریز کردم بقیه شو میریختم سینک😅
😐خاک عالم 🤣🤣🤣نمیشه فهمید که
جالبه که پسرم بیشتر مواقع ازم به عنوان پستونک استفاده میکنه
از کجا بدونیم مگه درجه بندی داره ممه هامون😐😂
من ممه میدم سیسی نمیزنه😅😂
حالا میگفت چند ساعت باز یه چیزی
نه بابا چمیدونم چقدر میخوره
🤦😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.