۶ پاسخ

عزیزم شیرخودتو کامل دوسینتو بده سیرمیشه میخابه چون فعلا نوزاده بدکه یک ساعت گذشت تکون خورد ول خورد ۱خط ۳۰تا درست کن بخوره پشت هم بدی معدش خراب میشه من اول اینجور پشت هم دادم رفلاکسی شد
دوبار شیرخودتو میدی یه بار شیرخسک بده تا سینت پر بشه من اینجور میکنم سینمو اول میده یک یا دوساعت بد شیرخشک میدم تاسینم پربشه
پشت سرهم نمیدم

من به دخترم شب یه بار قبل خواب ساعت ۱۲ و یه بارم ساعت ۳ نصف شب شیر خشک میدم .هر بار ۳۰ سی سی . هم دنج میخوابه هم زود زود گشنه اش نمیشه. طول روز فقط شیر خودمو میدم

دکتر به من گفته بود اول شیر خودتو بده وقتی خورد بعدش 30 سی سی اب با یک پیمانه شیر خشک

هر دو ساعت باید شیر بدی البته اگ سیر بشه
باید سی میل درست کنی شاید کامل نخوره مثلا ۲۰ تا بخوره ولی کم کم اوکی میشه هر وعدش میشه ۳۰ میل

من بعد شیر خودم ۳۰ تا میدم

هر دوساعت ،یک پیمانه شیرخشک ۳۰ سی سی آب

سوال های مرتبط