خانما کسی سزارین سوم تجربه داره من خیلی میترسم

۶ پاسخ

من داشتم خوب بوده نترس هیچی نمیشه

منم سومیمه همش نگران اون سوزن لعنتی ام

منم سومیم خیلی استرس دارم

من سومی ام ولی میخوام ویبک کنم
دوتا دوستام کردن میگن راحت تر بود

منم سومم🥲شما تاریختو مشخص کردید؟

من دومم فرقی داره مگه؟

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد