۲ پاسخ

سلام عزیزم حتما دوباره ببرش دکتر،چون میگی نمیتونه شیر بخوره...من آخراسفند تا همین دوروز پیش درگیر سرماخوردگی دخترم بودم از سرفه کم شروع شد وخس خس سینه.بااینکه زودهم بردمش و دارو بهش دادن خوب نشد که بدترشد و بیمارستان بستریش کردن چون ریه هایش عفونت کرده بود ...با آنتی‌بیوتیک و سرم تراپی و بخور سالبوتامول الحمدلله بهتر شد....اینا رو گفتم که زودتر کوچولوتو ببری چون مهسان من هم شیر نمیتونست بخوره وسرفه هاش شدیدتر شد

سرفه زیاد میکنه

سوال های مرتبط