سلام عزیزم حتما دوباره ببرش دکتر،چون میگی نمیتونه شیر بخوره...من آخراسفند تا همین دوروز پیش درگیر سرماخوردگی دخترم بودم از سرفه کم شروع شد وخس خس سینه.بااینکه زودهم بردمش و دارو بهش دادن خوب نشد که بدترشد و بیمارستان بستریش کردن چون ریه هایش عفونت کرده بود ...با آنتیبیوتیک و سرم تراپی و بخور سالبوتامول الحمدلله بهتر شد....اینا رو گفتم که زودتر کوچولوتو ببری چون مهسان من هم شیر نمیتونست بخوره وسرفه هاش شدیدتر شد
سرفه زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.