۲ پاسخ

برا گرفتگی بینی از سدیم کلراید استفاده کن بعد با پوآر بینیش رو تمیز کن باز میشه . اگه بهتر نشده حتما دوباره ببرش دکتر

دخترمنم همینطوره داروهاشم بی تاثیره دیشب بارهنگ خریدم انگاری کمی گلوش ملایم ترشده

سوال های مرتبط