دخترا ۵روزه دست‌وقلبم درد میکنه بخاطر چیه؟

۶ پاسخ

نرفتی دکتر

منم همینجور بودم دکتر گفت اسید معدت زیاد میزنه بالا به خاطر همین اینجوری میشم....

من ناراحت یا عصبی باشم دست چپ و قلبم درد میگیره

از درد معدس

استرس

فشارتو بگیر ببین چنده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری