دوستان سمت راست زیر شکمم درد میکنه میدونین بخاطر چیه؟

۳ پاسخ

از همون اول ک ازمایش بتا دادم همه فهمیدن

منم دقیقاً همین حس رو داشتم و دکترم گفت کاملاً طبیعیه چون رحم داره بزرگ می‌شه و به اون ناحیه فشار میاد. فقط اگه ادامه داشت حتماً یه چکاپ کن

خیلی وقتا دردای این‌طوری طبیعیه فقط اگه زیاد شد یا تکرار شد حتماً به دکتر بگو

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان همتا و تودلی🤰 مامان همتا و تودلی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری