سلام خانما سمت راست زیر شکمم درد میکنه تیر میکشه علتش چیه ؟

۳ پاسخ

فک میکنم بخاطر اینه که رحم داره خودشو بالا میکشه

منم دارم هر از گاهی

اگه طولانی نیست طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری