سلام کی بعد زایمان وام فرزند آوری گرفته؟؟

۶ پاسخ

من قبل عیدثبت نام کردم ضامن جورنشد.بازببینم میشه ثبت نام کنم بگیرم

من گرفتم

دخترم 29 آذر بدنیا اومد ثبت نام کردیم از بانک پیام اومد همسرم رفت نوبت زدن برای 17 مرداد 405
ما ک از خیرش گذشتیم

من گرفتم

اینم مثل بقیه واما هست باید قسط بدی فرقی نداره

من هنوز نگرفتم هی شوهرم تنبلی میکنه نمیره دنبال کاراش

سوال های مرتبط

مامان جوجو و تو دلی مامان جوجو و تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی