۴ پاسخ

وای خدا همسن بردیاس
بردیا هم دو روز دیگ تولدشه
ایشالا موفقتیشو جشن بگیریم گلم

تو تاپیکام هست عزیزم

این برا دختر منه، چون دندونی مفصل گرفته بودم و مهمون زیاد داشتم و دیزاین کرده بودم تولدو اینجوری ساده فقط عکاسی کردیم که یادگاری بمونه

تصویر

ماشالله به موهای کوچولوت...
من دیروز مجبور شدم کچل کنم😐
بس که کم مو بود

سوال های مرتبط