خانوما کسی پیش دکتر الهام خیر الهی سزارین شده؟؟

۳ پاسخ

من تحت نظرش بودم تا۲۴ هفته ولی فقط حکیم سزارین میکنه. پارسال ۹۰ تومن میشد با دستمزدشو بیمارستان ک من دیگ عوض کردم رفتم پیش مرجان جاویدنیا

اره از آشناهام رفتن میگن عالیه کار سزارینش خودمم تحت نظرش بودم تا قبل از عید اما چون فقط با بیمارستان حکیم قرارداد داره دیگه نمیرم هزینه اونجا خیلی زیاده

مطبش کجاس

سوال های مرتبط