من تحت نظرش بودم تا۲۴ هفته ولی فقط حکیم سزارین میکنه. پارسال ۹۰ تومن میشد با دستمزدشو بیمارستان ک من دیگ عوض کردم رفتم پیش مرجان جاویدنیا
اره از آشناهام رفتن میگن عالیه کار سزارینش خودمم تحت نظرش بودم تا قبل از عید اما چون فقط با بیمارستان حکیم قرارداد داره دیگه نمیرم هزینه اونجا خیلی زیاده
مطبش کجاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.