۵ پاسخ

متخصص داخلی برو

منم بعضی وقتا اینجوری میشم

آخه قبلا خیلی کمتر بود ولی الان تو حالت نشسته و درازکشیده ام میاد سراغم حتی بعضی وقتا به گردنمم میزنه

منم تا چهار پنج ماهگی بچم اینطوری بودم بعدش خوب شدم

منم اینجوری بودم دکتر نرفتم ولی سربه بغل کردن بچه بهم فشار آورده بود
پماد مینرال آیس زدم ماساژ زیر دوش اوکی شد

سوال های مرتبط